Двигун Vitals™ - для культиватора, мотоблоку, човна або снігоприбирача в інтернет-магазині VITALS у м. Рівне

Якщо Ви плануєте купити 4-тактний двигун для садової техніки або сільськогосподарської техніки, то варто звернути особливу увагу на продукцію вже відомого бренду "Vitals". Ця торгова марка успішно зарекомендувала себе на ринках багатьох країн, будучи втіленням оптимального співвідношення ціни та якості.

Лінійка двигунів "Віталс" представлена ​​одноциліндровими 4-тактними двигунами бензинового та дизельного типу. Їх основною перевагою є надійність та довговічність. Більшість комплектуючих ДВЗ виготовляється зі сплавів кількох металів, що у свою чергу забезпечує зносостійкість, захист від перегріву та корозійних процесів.

Кожен двигун Віталс поєднує в собі надійність, практичність та чудову працездатність. Якісні комплектуючі, що використовуються у збиранні, та сучасні матеріали є гарантією тривалого терміну служби агрегату та його стабільної роботи.

Враховуючи всі переваги якості, купити двигун Vitals легко можна за оптимальною ціною. Кожна модель двигуна може бути корисною там, де важливі в першу чергу: потужність, надійність та простота експлуатації та обслуговування.

Все ще не знаєте, де купити недорогий двигун внутрішнього згоряння для моторизованої техніки? Тоді використовуйте для цього наш зручний та простий офіційний магазин VITALS™ (ми є офіційним дилером бренду), який допоможе вам отримати усі переваги високоякісної силової техніки.

Двигун бензиновий Vitals Master QBM 7.0k - 7 к.с. з ручним стартером
5 653.00 грн.
Двигун бензиновий Vitals Master QBM 7.0s - 7 к.с. з ручним стартером
5 653.00 грн.
Двигун бензиновий Vitals Master QBM 15.0k - 15 к.с. з ручним стартером
12 320.00 грн.
Двигун бензиновий Vitals Master QBM 15.0ke - 15 к.с. з електростартером
14 933.00 грн.
Двигун бензиновий Vitals Master QBM 17.0ke - 17 к.с. з електростартером
15 840.00 грн.
Двигун бензиновий Vitals BM 7.0b - 7 к.с. з ручним стартером
3 584.00 грн.
Двигун дизельний Vitals DM 6.0k - 6 к.с. з ручним стартером
13 868.00 грн.
Двигун бензиновий Vitals BM 7.0b1с - 7 к.с. з ручним стартером
4 704.00 грн.
Двигун дизельний Vitals DM 6.0s - 6 к.с. з ручним стартером
14 132.00 грн.
Двигун дизельний Vitals DM 10.5kne - 10,5 к.с. з електростартером
21 867.00 грн.
Двигун дизельний Vitals DM 10.5sne - 10,5 к.с. з електростартером
21 867.00 грн.
Двигун дизельний Vitals DM 12.0kne - 12 к.с. з електростартером
24 533.00 грн.
Двигун дизельний Vitals DM 12.0sne - 12 к.с. з електростартером
24 533.00 грн.
Двигун дизельний Vitals DM 14.0kne - 14 к.с. з електростартером
26 133.00 грн.
Двигун дизельний Vitals DM 14.0sne - 14 к.с. з електростартером
26 133.00 грн.

Для роботи більшості сільськогосподарських, будівельних агрегатів, побутових інструментів та пристроїв, транспортних засобів – потрібні двигуни бензинові чи дизельні. Найчастіше це двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ).


Сфера застосування та різновид двигунів

Зазвичай, ресурс двигуна виробляється раніше, ніж непридатне обладнання, яке він приводить у роботу, наприклад, універсальні бензинові мотоблоки або культиватори. Тоді постає питання: що ж робити? Знову вибирати та купити мотоблок бензиновий чи просто замінити мотор? Якщо агрегат продуктивний, зручний та міцний, то, звичайно, вигідніше його відновити. У такому разі треба вирішити інші питання:

  • Що краще: купити бензиновий двигун на мотоблок чи двигун газ-бензин для мотоблоку?
  • Шукати двигун тієї ж моделі, що і попередній? А чи може купити дизельний двигун на мотоблок більшої потужності?
  • А може взяти мотор з автомобіля чи мотоцикла?

Однозначна і єдина відповідь на останнє запитання — ні. Для заміни на сільськогосподарських чи інших робочих інструментах автомобільні та мотоциклетні мотори не годяться. Адже їх спроектовано для специфічних умов експлуатації. Тому, з величезної маси, потужності, оборотів, тягового зусилля тощо. — не підходять до мотоблоків, культиваторів, човнів, бензопил, різної паркової та будівельної техніки. А тому в машинобудуванні виник цілий сегмент, який назвали двигунами загального призначення. Вони мають оптимізовану конструкцію, спеціальне компонування, уніфіковане кріплення (що не маловажливо). Завдяки подібним вимогам та стандартам, кожен з них може підходити відразу для декількох видів обладнання, абсолютно різних за призначенням. Здебільшого двигуни загального призначення є досить компактними.

У садово-парковій техніці використовуються двигуни як малої потужності – близько 6 к.с., так і 10, 14 к.с., іноді – більшої (найпотужніший двигун – 17 к.с.). На сільськогосподарській техніці - культиваторах, сівалках, мотоблоках, тракторах - зазвичай встановлюють потужніші двигуни: до 18 к.с. і вище. Двигуни потужністю 6-17 к.с. потрібні також для мотопомп, електричних генераторів, снігоприбиральних машин, човнів.

Наявність двигунів загального призначення дає змогу покращити робочий агрегат: застосувати мотор із меншим споживанням палива; зменшити вагу пристрою, покращити можливість роботи взимку, застосувавши замість двигуна з водяним охолодженням легший і менш вимогливий до температури повітря двигун з повітряним охолодженням. На побутових інструментах найчастіше встановлюють бензинові двигуни. Але й професійне обладнання теж нерідко оснащується бензиновими ДВЗ. Якщо вони оснащені спеціальними карбюраторами, то можуть поряд з бензином використовувати як паливо також природний та скраплений газ.

Високопродуктивну техніку, розраховану на тривалу експлуатацію за будь-яких умов, зазвичай оснащують дизельними двигунами. Ті стабільно працюють у всьому діапазоні швидкостей та забезпечують хорошу тягу навіть на низьких обертах.


Що потрібно знати під час вибору двигуна

Ось кілька найважливіших факторів, що впливають на вибір двигуна. Усі вони підходять під загальне призначення двигунів. Визначивши собі потрібність тієї чи іншої характеристики, ви зробите правильний вибір при покупці нового двигуна.


Потужність двигуна

Чим більший об'єм двигуна, тим вища його потужність. Вона може бути в діапазоні від 5 до 16 кінських сил. При заміні двигуна не рекомендується встановлювати новий з більшою потужністю, адже конструкція техніки не розрахована на підвищену потужність. Загальна порада при заміні: різниця може бути в 1-1,5 л.с., але не більше.


Усі стандартні двигуни «на кшталт Хонди» поділяються на три групи за потужністю:

  1. Перша: 5-7,5 л.с. Найпопулярніші серед населення. Застосовуються на культиваторах, мотоблоках, мотопомпах, побутових генераторах. У цій групі зустрічаються двигуни з вертикальним валом. Вони переважно використовуються на газонокосарках, деяких мотокультиваторах.
  2. Друга: 8-12 л.с. Це двигуни підвищеної потужності. Ними також оснащується садова техніка, а також міні-трактори та потужні генератори.
  3. Третя: 15-16 л.с. Такі потужні мотори встановлюються на найпотужніші агрегати, габаритну будівельну та садову техніку.



Вихідний вал двигунів

Тип валу у двигунів буває:

  1. Під шпонку. Найпоширеніший тип вихідного валу. Розмір кріплення в основному – 19-24 мм. На техніці потужністю 6,5-7,5 л.с. трапляються різні розміри кріплення. Зверніть увагу на розмір старої шпонки двигуна. Адже навіть мікроскопічний зазор 1-2мм ускладнить вам роботу. На технічних пристроях потужністю від 9 до 16 л. вал під шпонку завжди є стандартним.
  2. Під шліци. Часто зустрічається
  3. Під конус. Застосовується дуже рідко

Щоб полегшити завдання вибору типу валу, багато виробників випускають ту саму модель двигуна з різними кріпленнями. Але найкращий варіант – універсальний вал. Він підійде замість будь-якого старого мотора. Більшість двигунів, які можна придбати в Україні, мають універсальні кріплення.


Тип запуску двигунів для техніки

Усі двигуни без винятку мають ручний стартер для запуску. Це надійний та перевірений спосіб. Мінуси:

  1. Потрібна певна фізична сила
  2. «Холодний» двигун відмовляє у запуску
  3. У дизельного двигуна компресію підвищено – потрібно ще більше фізичних зусиль для запуску. У разі вибору будь-якого двигуна звертайте увагу на наявність функції «Легкий пуск». Ця система знижує компресію, запуск стає легшим.

Але найкращий двигун – той, у якого є ще один вид запуску – електростарт. Електростартер запускає двигун одним поворотом ключа або натисканням кнопки. Він працює від вбудованого акумулятора на 12 В. (іноді - від розетки).


Плюси електростарту:

  1. Зручність. Ідеальний для жінок та літніх людей
  2. Запустить техніку за будь-якої погоди

Мінуси:

  1. Вартість пристрою підвищується приблизно на 10%
  2. Батарея має бути заряджена



Тип повітряного фільтра

Повітряний фільтр двигуна буває:

  1. Звичайний поролоновий. Стандартний. Легко змінюється. Але захист двигуна від пилу не найвищий.
  2. Подвійне очищення. Це теж поролоновий фільтр, але оснащений ще й паперовими елементами. Папір дає тонке очищення повітря. Плюси: Недорогі. Підходять на будь-яку техніку. Мінус: Папір швидко забивається пилом та вологою. Потрібно часто міняти.
  3. Грибкового типу у масляній ванній. Найкращий захист карбюратора в умовах запилених приміщень. Масло вбирає в себе весь пил та бруд. Обслуговування просте – потрібно злити брудне масло та залити чисте (за вказаним рівнем). Плюси: Висока захищеність двигуна. Легко чистити. Мінус: Не можна встановлювати на техніку, яка працює під кутом (мотопомпу, мотоблок), або сильно вібрує (віброплита, вібротрамбування). Олія просто розіллється.


Кількість оборотів або наявність редуктора

Всі двигуни, виготовлені на кшталт Honda, мають стандартну кількість обертів. Колінвал повертається навколо своєї осі 3600 разів на хвилину. Але в роботі з технікою часто виникають ситуації, коли високі обороти не потрібні. Тобто потрібно не швидкість обертання, а тяга і потужність. У цьому випадку встановлюють знижувальний редуктор. Він знижує обороти двигуна вдвічі: з 3600 до 1800.

Бензинові двигуни зі знижувальним редуктором використовуються на мотоблоках, культиваторах. Вони актуальні й у пристроях, у яких необхідно, щоб механізм обертався з певною кількістю обертів. Наприклад, пилорама, бензинова пилка.


Торгова марка Vitals™ пропонує широкий вибір ДВЗ: двигуни бензинові та двигуни дизельні

Двигун на дизельний мотоблок з водяним охолодженням краще підійде для виконання великих обсягів роботи. При однаковій потужності та тяговому зусиллі маса такого двигуна вища, ніж у дизеля з повітряним охолодженням. Проте система водяного охолодження створює кращий тепловий режим, і цим сприяє ефективному використанню палива. Двигуни дизельні на мотоблок з водяним охолодженням Vitals™ мають найнижчу витрату палива на виконану роботу – від 248,9 до 268 г палива на 1 кВт∙год роботи. Ряд дизельних моторів на мотоблокі Vitals™ з водяним охолодженням в базовій комплектації оснащені генератором, акумулятором, електростартером і навіть фарою для роботи в темний час доби.


Як і де купити двигун в Україні?

Купити дизельний двигун або інший ДВЗ можна як безпосередньо у точках продажу Vitals™, так і зайшовши на сайт https://vitals-rv.com.ua/. Двигуни Vitals™ відрізняються сучасним дизайном та оптимальними характеристиками. Вони прості в обігу та обслуговуванні. Серед найважливіших переваг техніки Vitals™ – оптимальна конструкція, в якій є все необхідне та немає нічого зайвого. Завдяки цьому двигуни компанії характеризуються найкращим співвідношенням ціни та якості. Купити двигун Vitals™ для своєї техніки - це означає відмінне вирішення багатьох проблем.

Онлайн курсы IT